درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 03:01   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48001صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 4 آبان 1400 - 00:04
نشست هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان راهداری
همزمان با سالروز تأسیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نشست ویدیو کنفرانس هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومیاین سازمان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی و مدیران و کارشناسان ستادی و استانی روابط‌عمومی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| همزمان با سالروز تأسیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نشست ویدیو کنفرانس هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومیاین سازمان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی و مدیران و کارشناسان ستادی و استانی روابط‌عمومی برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان، ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان و تقدیر از تلاش‌های تمامی کارکنان و فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای در پیشبرد فعالیت‌های سازمان، اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،‌ در دو بخش اساسی مدیریت نگهداری راه‌ها و سیاست‌‌گذاری و مدیریت بخش گسترده حمل و نقل جاده‌ای کشور فعالیت دارد و امید است بتوانیم در راستای تحقق کامل شعار سال‌جاری نام‌گذاری شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» و دولت مردمی با عنوان «ایران قوی»، در این سازمان با شعار «تحول، خدمت و رضایت» در سال‌جاری عملکرد موفق و رضایت‌بخشی داشته باشیم.


امانی با بیان این که به رغم محدودیت‌های اعتباری و تحریم‌های اقتصادی همواره در جهت ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌‌ها، خدمات مختلفی در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به هموطنان ارایه می‌شود، بیان کرد: تلاش بر این است با مردم و خدمات‌گیرندگان، ارتباط دو سویه و مؤثری برقرار شود و با ایجاد بسترهای ارتباطی و سامانه‌های نرم‌افزاری همچون 141، از پیشنهادها و نظرهای راهبردی مردم و کاربران جاده‌ای بیش از پیش بهره‌گیری شود.


وی خاطرنشان کرد: راهداران و رانندگان با ایثار و فداکاری مشغول خدمت‌رسانی به هم‌وطنان هستند به وی‍ژه رانندگان که جان و سرمایه خودشان را توأمان برای خدمت گذاشتند و این سازمان همواره وظیفه خود می‌داند پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات این عزیزان باشد.

شفافیت و پاسخگویی سریع دو راهبرد اساسی

براساس این گزارش امین کیانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، ضمن تأکید بر وظیفه خطیر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نگهداری راه‌ها و مدیریت حمل و نقل کشور، اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها باید در پاسخگویی به مردم پیشتاز باشند و از تمامی ظرفیت‌های مجموعه وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای اطلاع‌رسانی سریع و شفاف به مردم و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان بهره‌گیری به عمل آورند.


وی سامانه 141 را یکی از ابزارهای مناسب در حوزه اطلاع‌رسانی دقیق و لحظه‌ای به کاربران جاده‌ای، بیان کرد و افزود: این روند می‌بایست تداوم داشته باشد و علاوه بر این سامانه، از دیگر ظرفیت‌ها از جمله پتانسیل موجود در زمینه تبلیغات محیطی و بیلبوردهای جاده‌ای نیز بهره‌گیری لازم به عمل آید.


کیانی ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها و کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای برشمرد و افزود: تغییر رفتار عامل انسانی، نیاز به تغییر باورها و اقناع افکار عمومی دارد که باتوجه به شرایط متفاوت اقلیمی و جوی در استان‌ها، ضروری است برنامه‌های ارتباطی در رسانه‌ها طراحی و اجرا شود.


سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت متناسب‌سازی تکالیف سازمانی با حقوق مردم در راستای شفافیت و سرعت‌بخشی به مطالبات و رسیدگی به حقوق شهروندان دانست و اظهار داشت: نقطه چالش زمانی بوجود می‌آید که بین تکالیف، وظایف و حقوق متصور تناسب نداشته باشد بنابراین وظایف عمده روابط‌عمومی در سازمانها ایجاد این تناسب و تعادل از طریق اطلاع‌رسانی مناسب می‌باشد.


کیانی شفافیت و کارآمدی را دو بال مؤثر هر سازمان برای پاسخگویی به مردم بیان کرد و افزود: به دنبال تأسیس بانک ایده در وزارت راه و شهرسازی هستیم تا فضای گفت‌وگوی دو سویه با مردم و مخاطبان ایجاد شود.


وی ضرورت شخصیت‌پردازی و ایجاد منزلت اجتماعی برای راهداران و رانندگان تلاشگر که بر مردم خدمات‌رسانی می‌کنند، یادآور شد و افزود: روابط‌عمومی باید طراح سناریوهای رسانه‌ای باشد و باتوجه به فعالیت‌های اولویت‌دار، مأموریت‌های سازمان مشخص شود و تحقق پیدا کند.


براساس این گزارش، منصور فخاران مشاور ریاست سازمان و مدیر روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای، ضمن خیرمقدم به سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی و آرزوی توفیق در پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت‌ها با تشریح اقدامات و فعالیت‌های سازمان در حوزه‌های اطلاع‌یابی، اطلاع‌رسانی، توسعه ارتباطات درون و برون سازمانی و بهره‌گیری از بازخورد فعالیت‌ها و اطلاع رسانی‌ها، اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت شبکه‌های صدا و سیما، ارتباط مؤثر با رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی بهینه و سریع اخبار و اطلاعات در این سازمان، از اولویت‌های اصلی برنامه‌های روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال‌جاری است و تدابیر لازم اتخاذ شده است.


وی به سایر اقدامات در حوزه روابط‌عمومی این سازمان اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی سامانه آرشیو دیجیتال آنلاین، به‌روزرسانی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ستاد و استان‌ها، تشکیل شورای منطقه‌ای روابط‌عمومی و انتشار نشریه تخصصی و آموزشی راهبران از جمله اقدامات صورت گرفته در سال‌جاری است که در راستای توسعه و ارتقای این اقدامات، برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم انجام شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد